نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


بهترین روش یادگیری طراحی سایت

بهترین روش یادگیری طراحی سایت

بهترین روش یادگیری طراحی سایت-جهان به سرعت در حال تغییر است. درست زمانی که ما فقط از وب سایت ها استفاده میکردیم، تلفن همراه به بازار ارائه شد و در حال حاضر نیز اسکرین ها به عینک های ما منتقل شده اند. با تغییر تقریبا هر روزه ی روش های طراحی سایت ، چگونگی فراگیری آن نیز به یک دلهره تبدیل شده است.

البته زمانی که بحث یادگیری در میان می آید، راه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و گاهی اوقات مشکل، دسترسی به راه های یادگیری ( و یا فقدان آنها) نیست بلکه تمایل فرد به یادگیری است.

اما بهترین روش یادگیری طراحی سایت چیست؟

1.دانشگاه ها:

 با توسعه اینترنت، فناوری اطلاعات و شغل های مرتبط به کامپیوتر متداول تر شدند. و با افزایش تقاضا برای نیروی انسانی، نیاز به دانشجو افزایش یافت. به همین دلیل است که اکثر دانشگاه ها دارای بودجه گسترش برنامه های مربوط به طراحی هستند.

  • مزایا :دانشجویان اصول رنگ بندی، نوع و ترکیب و چند زبان برنامه نویسی را از استادان خواهد آموخت. با کمک پروژه های با مهلت کم، دانشجویان با کار در شرایط تحت فشار بدون افت کیفیت تطبیق میابند.
  • معایب:در زمینه طراحی وب، تصمیمات استخدامی معمولا مبنی بر مصاحبه و سوابق قبلی است و دیپلم به هیچ وجه یک فاکتور برای استخدام محسوب نمی شود.بیشتر حرفه و تجربه برای استخدام مهم است.

2.دوره های آنلاین

  • مزایا:آموزش آنلاین  کم هزینه تر است
  • معایب:دشواری فرآیند یادگیری،طولانی شدن فرآیند یادگیری

3.مطالعه‌ی کتاب

  • مزایا:کامل ترین منبع یادگیری،هزینه‌ی کم،امکان یادگیری در هر زمان و مکانی
  • معایب:دشواری فرآیند یادگیری،دور شدن از فرآیند عملی برنامه نویسی،طولانی شدن فرآیند یادگیری

چگونه یک طراح سایت حرفه‌ای شویم

ممکن است هنوز به این پاسخ نرسیده باشید که بهترین روش یادگیری طراحی سایت کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید خاطرنشان شویم که اگر می‌خواهید تبدیل به یک طراح حرفه‌ای و کامل شوید، بهتر است که برنامه‌نویسی و توسعه کدهای بک‌اند را بیاموزید.

فراگیری برنامه‌نویسی پایه باعث می‌شود که شما به سطح درآمد بالاتری برسید.

در ادامه یازده راهکار و ترفند کاربردی را معرفی می کنیم که به شما کمک می کنند فرایند یادگیری شما در طول زمان موثرتر و كارآمدتر باشد و در نتیجه خیلی زودتر در مهارت های طراحی وب سایت متخصص شوید.

بهترین روش یادگیری طراحی سایت

1. مهارت های HTML, CSS و JavaScript را یاد بگیرید

بهترین روش یادگیری طراحی سایت-احتمالا خودتان هم می دانید که دنیای طراحی و دولوپ وب بسیار فراتر از این سه مهارت است. اما بهترین نقطه شروع برای هر کسی که می خواهد در زمینه طراحی وب سایت کار کند، آشنا شدن با نحوه کار هر کدام از این سه (و مهم تر از آن آشنایی با این که این سه در ترکیب با هم چگونه عمل می کنند) است.

طراحی سایت در بابل

2. از یک CSS Generator استفاده کنید

بخشی از فرایند آموزش طراحی سایت استفاده از ابزار های کمکی است که مانند یک میانبر عمل می کنند و از تکرار مکررات جلوگیری می نمایند. یکی از این ابزار ها CSS Generator است. البته استفاده از CSS Generator در ابتدای مسیر آموزش اصلا توصیه نمی شود اما وقتی نوبت به استفاده از کد های CSS پیچیده و طولانی می رسد، CSS Generator یک دستیار کمکی عالی خواهد بود.

به خصوص اگر عجله داشته باشید و یا آن که طراحی و دیزاین هدف اصلی شما نباشد. می توانید هر کدام از جنریتور های CSS3 Generator, CSS3 Maker و CSS3 Border Radius Generator را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشتر برای شما مناسب هستند.

3. فریم ورک های بروز کشف کنید!

یکی از شگرد هایی که در کلاس ها و کتاب ها استفاده از فریم ورک ها برای سرعت بخشیدن به کار است.

فریم ورک ها قالب و یا همان تمپلیت پایه را در اختیار شما قرار می دهند. این که از کدام فریم ورک استفاده کنید بستگی به این موضوع دارد که زبان مورد استفاده شما چیست. به عنوان مثال Ruby on Rails برای Ruby و Django برای Python از محبوب ترین فریم ورک ها هستند.

4.روی مهارت های قدیمی تمرکز کنید

قطعا شما خودتان هم به این نکته پی برده اید که دنیای وب مدام در حال توسعه و دگرگونی است. چیزی که الان روی بورس است و همه جا از آن صحبت می شود، ممکن است تا چند سال دیگر به کلی فراموش شود. به همین دلیل توصیه می کنیم تمام تمرکز خود را معطوف به یادگیری مهارت های جدید و پیروی از مد روز نکنید.

در عوض، روی مهارت هایی کار کنید که سابقه طولانی دارند و هنوز هم کارایی خود را حفظ کرده اند و قرار هم نیست به این زودی فراموش شوند. همانطور که در نکات ابتدایی گفتیم، سه مهارت HTML, CSS و JavaScript از این دسته مهارت ها هستند که هیچوقت برای یادگیری آن ها دیر نیست.

5.ساده کار کنید

یک اشتباه رایج در بین افرادی که به دنبال سریع ترین روش طراحی سایت هستند، رفتن به سراغ کارهای بزرگ و بلند پروازی است. حتما شنیده اید که می گویند سنگ بزرگ علامت نزدن است. این ضرب المثل در برنامه نویسی نیز کاربرد دارد. وقتی در شروع کار به عنوان یک طراح وب سایت هستید، سعی نکنید یک شبه راه صد ساله را بروید و پا جای پای بزرگان بگذارید.

6. هر روز مطالعه کنید

حتی اگر شده پنج تا ده دقیقه را در هر روز به مطالعه بلاگ های برنامه نویسی،  جست و جو در GitHub یا بحث و گفت و گو در فروم ها و گروه های برنامه نویسی اختصاص دهید.

اطلاعاتی که به این روش کسب می کنید، به آرامی و به تدریج در ذهن شما ثبت می شوند. زودترین راه یادگیری طراحی سایت لزوما یک طرح و برنامه فشرده و کوتاه مدت نیست.بلکه ترفند هایی مانند همین مطالعه هر روزه هستند که باعث می شوند بعد از گذشتن چند وقت مطالبی را یاد بگیرید.

بهترین روش یادگیری طراحی سایت

7.طراحی وب سایت را از امروز شروع کنید!

از همه مهمتر، این است که ساختن را شروع کنید. هرچیزی که می توانید بسازید مثل ب سایت های ساده گرفته تا بازی، اپلیکیشن و فراتر از آن. در واقع به سریع ترین روش آموزش طراحی وب سایت همین است.

نتیجه‌گیری

در نهایت دودسته علاقه‌مند به ورود و بقا در حوزه توسعه وب هستند. دسته اول کسانی که علاقه‌ای به المنتور و سیستم‌های آماده ندارند و ترجیح می‌دهند خودشان از ابتدا کد یک سایت را طراحی کنند. در این حالت باید برنامه‌نویسی را بیاموزید.

در غیر این صورت شما بدون برنامه‌نویسی  هم این کار را انجام دهید و المنتور یکی از قدرتمندترین محیط‌های توسعه و پلتفرم‌ها برای ساخت صفحات در وب‌سایت‌های وردپرسی است که حتی کار شما را آسان‌تر کرده است.

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به
طراحی و بهینه سازی سایت،می توانید از قبل
با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن همراه: 09112115663
تلفن تماس: 01132258516