نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


طراحی سایت وکالت در مازندران

طراحی سایت وکالت در مازندران

طراحی سایت وکالت در مازندران-یکی از مشکلاتی که در زمینه وکالت و موارد حقوقی برای افراد وجود دارد این است که برای مطمئن شدن از موضوعی حتما باید از یک وکیل مشاوره بگیرند. در اکثر مواقع دسترسی به وکیل به سادگی فراهم نبوده و مجبور هستید که برای سوالات پیش پا افتاده هم از ترافیک شهری عبور کرده و با یک وکیل دیدار کنید. وکلا برای رفع این مشکل سعی می‌کنند از طریق تلفنی مشاوره ارائه کنند، اما مشکل این است که در برخی مواقع قادر به دریافت هزینه مشاوره یا دسترسی به مدارک موکل نخواهند بود.

در چنین شرایطی طراحی سایت وکالت بهترین انتخاب خواهد بود. شما به راحتی می‌توانید با فراهم کردن امکان مشاوره انلاین وکالت در سایت خود با موکلین در ارتباط مستقیم قرار گرفته و مدارک آنها را برای بررسی و مشاوره وکالت از طریق سایت پیگیری کنید. علاوه بر این می‌توانید برای هر مشتری یک پرونده آنلاین ایجاد کنید تا هر زمان که نیاز بود به پرونده آنها دسترسی داشته باشید.

طراحی سایت وکلا

طراحی سایت وکالت در مازندران

چرا طراحی سایت وکالت مهم است؟
  • تمام وکلا باید برای توسعه کارهای خودشان به سمت فضای آنلاین بروند و برای خودشان یک طراحی سایت مختص به یک وکیل را پیاده سازی کنند که امکاناتی نظیر موارد زیر را دارا باشد.مشاوره حقوقی آنلاین
    آموزش های حقوقی
    پرداخت آنلاین هزینه وکالت
    دسترسی به رزومه وکیل
    پرسش و پاسخ سوالات موکلان
    داشتن بخش مرتبط با دعاوی کیفری
    تنظیم قراردادهای داخلی و بین اللملی
    امکان آپلود و ارسال مدارک برای مشاوره دقیق‌تر وکالت
    داشتن بخش مرتبط با دعاوی خانواده(طلاق) و بخش های محاسبات مختلف اعم از مهریه، ارثیه و دیه

یکی از مواردی که در طراحی سایت وکالت اهمیت دارد در این است که رزومه وکیل را به خوبی در دسترس قرار دهید. به این طریق افرادی که قصد استفاده از وکالت آنلاین را دارند قادر خواهند بود تا با وکیل خود آشنا شوند. رزومه کاری همچنین این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید تعداد پرونده‌های موفق و ناموفق خود را نمایش دهید.

علاوه بر این موارد می‌توانید قابلیتی فراهم کنید که موکلین پس از به نتیجه رسیدن از مشاوره‌های ارائه شده از سوی شما، نظرات خود را ارسال کنند تا با نمایش دادن در سایت رزومه بهتری در سایت وکالت خود داشته باشید.

از آنجایی که عموم مردم به صورت همه جانبه به قوانین وکالت آگاهی ندارند، با طراحی سایت وکالت می‌توانید در جهت کسب راهنمایی و مشاوره مسائل حقوقی همچون مواردی مربوط به بیمه، چک، قوانین کار، ازدواج و طلاق، قوانین تجاری و عقد قعود و… دیگران را راهنمایی کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد به دنبال مشاوره رایگان برای مدت محدود هستند می‌توانید برای چند سوال به صورت رایگان آنها را راهنمایی کنید و برای اینکه نتیجه ثمربخش از وکالت آنها را بدهید آنها را به دفتر وکالت خود دعوت کنید.

ویژگی های طراحی سایت مشاوره حقوقی

در ساخت وبسایت حقوقی باید به چندین نکته توجه کرد برای این که وبسایت هم برای موکلان و هم برای وکلا و مراکز حقوقی موثر و کاربردی باشد باید دارای امکانات خاصی باشد:

ویژگی سایت

ویژگی طراحی سایت وکالت در مازندران

  • امکان داشتن مشاوره حقوقی آنلاین
  • صفحه معرفی و رزومه فعالیت های وکیل
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات حقوقی
  • بخش مرتبط با دعاوی کیفری
  • تنظیم قراردادهای داخلی و بین اللملی
  • • داشتن بخش مرتبط با دعاوی خانواده (طلاق)
  • سیستم محاسبه هوشمندبرای مواردی  مختلف همچون مهریه، ارثیه، دیه و …
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن مدیریت سطوح گروه‌ها و کاربران
  • داشتن بخش وکالت آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • داشتن بخش رزومه وکیل
  • داشتن بخش اخبار حقوقی
  • بخش مرتبط با بانک مقالات حقوقی
  • رزرو آنلاین برای مشاوره
  • سیستم عضویت موکلان

طراحی سایت وکالت با وردپرس

طراحی وب سایت برای وکلا و امور حقوقی میتواند با استفاده از سی ام اس های مختلفی صورت گیرد که بر اساس قابلیت هایی که میخواهید در سایت تان پیاده سازی کنید و هزینه طراحی سایت وکلا و مدت زمانی که برای ساخت وب سایت حقوقی برای وکلا در نظر دارید نوع سی ام اس میتواند متغیر باشد.

اگر میخواهید سایت شما قابلیت خارق العاده ای نداشته باشد و هزینه نسبتا کمی برای شما داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی ارائه شود پیشنهاد میکنیم طراحی سایت وکالت با وردپرس را انتخاب کنید.

با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس میتوانید در کوتاهترین زمان طراحی سایت وکلا و حقوقی را انجام دهید و از مزایای سایت وکالت آنلاین بهره مند شوید.

البته اگر شما بخوهید امکانات خاصی در سایت تان وجود داشته باشد که در قالب وردپرس نتوان به این اهداف دست یافت به شما طراحی اختصاصی سایت وکالت را پیشنهاد میکنیم.

طراحی اختصاصی سایت وکالت

یکی از تخصص های ما طراحی اختصاصی سایت وکالت میباشد. به این ترتیب هر اماکاناتی که مد نظر شما باشد را میتوانیم در ساخت وب سایت حقوقی برای وکلا پیاده سازی کنیم. در طراحی اختصاصی سایت وکالت هیچ محدودیتی برای طراحی نداریم و هر طرحی که مد نطر شما باشد را پیاده سازی میکنیم.

ما در آریا تهران برترین برنامه نویسیان وب را گرد هم آورده ایم و شما میتوانید طراحی اختصاصی سایت وکالت را با خیالی آسوده به ما بسپارید. البته که هزینه ساخت وب سایت حقوقی برای وکلا با سی ام اس اختصاصی بیشتر از وردپرس میباشد که علت آن بهره گیری از برنامه نویسی وب میباشد.

 

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به
طراحی و بهینه سازی سایت،می توانید از قبل
با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن همراه: 09112115663
تلفن تماس: 01132258516