نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


طراحی سایت فروشگاه پرده – لاویستا گالری

طراحی سایت فروشگاه پرده – لاویستا گالری

طراحی سایت فروشگاه پرده – لاویستا گالری ،امروزه با روند رو به رشد رونق کسب و کار اینترنتی، بسیاری از صاحبین مشاغل در زمینه های مختلف رو به طراحی سایت و گام نهادن در عرصه محبوب اینترنت آورده و سعی در بهبود وضعیت تجارت خود از این طریق کرده اند. فروشگاه های مختلف با طراحی سایت فروشگاهی شاهد تغییر و تحولات اساسی در زمینه شغلی خود بوده. به اندازه ای که فروش محصولات در سایت خود را بیشتر از فروشگاه خود می بینند. دلیل این امر این است که مردم و مشتریان خرید به صورت اینترنتی را راحت تر از خرید حضوری دیده و با این کار به خرید خود سرعت بیشتری می بخشند.

در میان فروشگاه های اینترنتی فروش اجناسی مانند پرده کم به چشم می خورد. در واقع طراحی سایت پرده فروشی کمتر مورد توجه پرده سرا ها قرار گرفته و از مزایای متعدد آن بی نصیب مانده اند. از این رو تصمیم گرفتیم با بیان مزایای طراحی سایت پرده فروشی، صاحبین این شغل را با آن ها آشنا کرده و در سود آوری برای پرده فروشان سهیم باشیم.

طراحی سایت پرده فروشی باید چه امکاناتی داشته باشد؟

یکی از اهداف طراحی سایت پرده فروشی، معرفی فروشگاه و رساندن نام آن به گوش مخاطبان اینترنتی و در نهایت افزایش مشتری و فروش ماهانه است. از این رو طراحی قسمتی برای معرفی فروشگاه از اولین قدم های طراحی سایت پرده فروشی به شمار می رود. برای معرفی فروشگاه بهتر است علاوه بر توضیحاتی در مورد فروشگاه، آدرس و شماره تلفن فروشگاه نیز ثبت گردد. برای نمایش آدرس نیز می توان از نقشه گوگل در طراحی سایت استفاده کرد. این نقشه محبوب به خوبی موقعیت فروشگاه را بر روی نقشه به نمایش گذاشته. و در صورت نیاز مسیر رسیدن به فروشگاه را برای مشتریان به نمایش در می آورد. استفاده از تصاویر مختلف از محیط فروشگاه پرده فروشی و همینطور از پرده های موجود در آن می تواند کمک زیادی به جلب نظر مشتری بکند.

طراحی سایت فروشگاه پرده – لاویستا گالری

دسته بندی محصولات

همانطور که می دانیم تمامی فروشگاه ها اجناس خود را طبق دسته بندی خاصی منظم کرده و به فروش می رسانند. هدف از این کار جلوگیری از هرگونه سردرگمی برای یافتن محصول دلخواه خود چه توسط مشتری و چه توسط فروشندگان فروشگاه می باشد. در طراحی سایت پرده فروشی نیز باید این کار به خوبی انجام گیرد. در واقع برای نمایش انواع پرده بهتر است. دسته بندی به بهترین شکل صورت گرفته باشد تا افراد بازدید کننده برای بازدید از پرده های موجود با مشکل مواجه نشوند.

معرفی کامل هر محصول

برای فروش محصول باید هرآنچه مشتری لازم است در مورد محصول بداند برای وی واضح و مشخص باشد. برای این منظور باید تمامی محصولات به طور دقیق معرفی شده و تمام جزئیات هر محصول در صفحه خودش بیان شده باشد. جزئیاتی مانند ابعاد، رنگ، جنس، برند، طرح و…. . همچنین در مورد قیمت نیز باید همه چیز برای خریدار روشن باشد. و نحوه محاسبه قیمت نهایی محصول به کاربر توضیح داده شود.

گالری عکس برای هر محصول

مهم ترین قسمت فروش محصول، قرار دادن تصاویر متعددی از محصول است. بدون شک برای آن که مشتری به خرید پرده اقدام نماید باید علاوه بر آشنایی با جنس، ابعاد، قیمت و… تصاویری از نمای پرده در رنگ های مختلف را مشاهده نماید تا بتواند انتخاب مناسبی برای خرید خود داشته باشد.

پرداخت اینترنتی مبلغ خرید

یکی از ارکان اصلی برای خرید اینترنتی محصول پرداخت مبلغ نهایی فاکتور است. این کار به سادگی توسط درگاه های پرداخت بانکی امکان پذیر است. این درگاه ها مورد تأیید بانک ها بوده و از امنیت کافی برخوردار است. و مشکلی را برای کاربر یا خریدار به وجود نخواهد آورد.