نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


طراحی سایت فروشگاهی-سوزان گالری

طراحی سایت فروشگاهی-سوزان گالری

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوستر و لوازم نور و روشنایی می‌تواند دارای ویژگی های فراوانی باشد که منجر به موفقیت روز افزون و درآمدزایی بی‌نظیری باشد!

همه آن‌چیزی که شما برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر دارید، قابل دست یافتن است، البته به شرطی که طراحی سایت فروشگاهی مناسبی داشته باشید.

یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لوستر و لوازم نور و روشنایی موفق و متمایز چه ویژگی دارد؟

طراحی گرافیک زیبا و جذاب مناسب با هویت بصری یک فروشگاه لوستر:

آیا تا به حال به یک مغازه لوستر فروشی رفته اید؟ تمام مغازه پر از نور و تلالو درخشان لوسترهای مختلف است. در واقع ظاهر سایت فروشگاهی شما نیز باید با این تصویر ذهنی هماهنگ باشد. یک سایت فروشگاهی در درجه اول باید UI (رابط کاربری) و UX (رابط تجربی) مناسبی داشته باشد.

طراحی سایت فروشگاهی-سوزان گالری

ویژگی‌های فنی مناسب:

طراحی واکنشگرا ، سرعت بالای بارگزاری فروشگاه اینترنتی، قابلیت سئو (SEO) نیز از دیگر ویژگی‌های مهم فروشگاه اینترنتی لوستر است. هم‌چنین یک فروشگاه اینترنتی باید زیرساخت های لازم برای ایجاد انواع جشنواره‌های تخفیفاتی را داشته باشد. امکان ایجاد کوپن تخفیف، امکان ایجاد صفحات فرود، درگاه‌های پرداخت اینترنتی و هم‌چنین مدیریت وضعیت پرداخت‌های مشتریان از جمله این ویژگی‌ها است.

طراحی سایت فروشگاهی-سوزان گالری

شخصی سازی امکانات لوستر : یکی از امکاناتی که می‌توانید به طور خاص به مشتریان خود عرضه کنید، امکان شخصی سازی لوستر سفارشی آن‌ها است. اگر شما تولید کننده مستقیم لوستر باشید. این کار برای شما امکان پذیر است. البته شاید ساده نباشد. شما باید بتوانید در میان رقیبان خود حرف متفاوتی برای گفتن داشته باشید. و به کاربران خود ارزش متمایزی ارائه کنید. امکان شخصی سازی برخی از لوسترهای موجود می‌تواند برگ برنده طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی لوستر و لوازم نور و روشنایی شما باشد.

طراحی سایت فروشگاهی-سوزان گالری

برنامه شبیه ساز لوستر در فضاهای مسکونی :

به خاطر داشته باشید رفع نیازها و دغدغه‌های کاربران همیشه می‌تواند. باعث محبوب شدن نام تجاری شما (برند) و افزایش فروش سایت شما گردد. یکی از مشکلات کاربران هنگام انتخاب لوستر و یا آباژور مناسب، هماهنگی آن با سایر تزئینات منزل یا محل کار آن‌هاست. یکی دیگر از امکانات خاص و غیرمتداولی که می‌توانید به فروشگاه خود اضافه کنید، امکان شبیه سازی محیط منزل و یا محل کار کاربران با لوزام تزئینی فروشگاه اینترنتی لوستر شما است. برای این منظور شما می‌توانید از برنامه های ساده‌ای استفاده کنید. دریافت تصاویر از کاربران و قراردادن تصاویر لوسترهای مختلف. و یا آباژورها و چراغ‌های مختلف در آن‌ها، به قدری جذاب است که قطعا تمام کاربران را به سمت سایت شما هدایت می‌کند.

طراحی سایت مهندس مجتبی ملائیان