نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


طراحی سایت فروشگاه پرده – لاویستا گالری

طراحی سایت فروشگاه پرده – لاویستا گالری

طراحی سایت فروشگاه پرده – لاویستا گالری ،امروزه با روند رو به رشد رونق کسب و کار اینترنتی، بسیاری از صاحبین مشاغل در زمینه های مختلف رو به طراحی سایت و گام نهادن در عرصه محبوب اینترنت آورده و سعی در بهبود وضعیت تجارت خود از این طریق کرده اند. فروشگاه های مختلف با طراحی سایت فروشگاهی شاهد تغییر و تحولات اساسی در زمینه شغلی خود بوده. به اندازه ای که فروش محصولات در سایت خود را بیشتر از فروشگاه خود می بینند.

در میان فروشگاه های اینترنتی فروش اجناسی مانند پرده کم به چشم می خورد. تصمیم گرفتیم با بیان مزایای طراحی سایت پرده فروشی، صاحبین این شغل را با آن ها آشنا کرده و در سود آوری برای پرده فروشان سهیم باشیم.

طراحی سایت پرده فروشی باید چه امکاناتی داشته باشد؟

یکی از اهداف طراحی سایت پرده فروشی، معرفی فروشگاه و رساندن نام آن به گوش مخاطبان اینترنتی و در نهایت افزایش مشتری و فروش ماهانه است. از این رو طراحی قسمتی برای معرفی فروشگاه از اولین قدم های طراحی سایت پرده فروشی به شمار می رود. برای معرفی فروشگاه بهتر است علاوه بر توضیحاتی در مورد فروشگاه، آدرس و شماره تلفن فروشگاه نیز ثبت گردد. برای نمایش آدرس نیز می توان از نقشه گوگل در طراحی سایت استفاده کرد. استفاده از تصاویر مختلف از محیط فروشگاه پرده فروشی و همینطور از پرده های موجود در آن می تواند کمک زیادی به جلب نظر مشتری بکند.

لاویستا گالری

دسته بندی محصولات

همانطور که می دانیم تمامی فروشگاه ها اجناس خود را طبق دسته بندی خاصی منظم کرده و به فروش می رسانند. در طراحی سایت پرده فروشی نیز باید این کار به خوبی انجام گیرد. در واقع برای نمایش انواع پرده بهتر است.

معرفی کامل هر محصول

برای فروش محصول باید هرآنچه مشتری لازم است در مورد محصول بداند برای وی واضح و مشخص باشد.

طراحی سایت فروشگاه پرده

برای این منظور باید تمامی محصولات به طور دقیق معرفی شده و تمام جزئیات هر محصول در صفحه خودش بیان شده باشد.

جزئیاتی مانند ابعاد، رنگ، جنس، برند، طرح و…. . همچنین در مورد قیمت نیز باید همه چیز برای خریدار روشن باشد.

گالری عکس برای هر محصول

بدون شک برای آن که مشتری به خرید پرده اقدام نماید باید علاوه بر آشنایی

با جنس، ابعاد، قیمت و… تصاویری از نمای پرده در رنگ های مختلف را مشاهده نماید

تا بتواند انتخاب مناسبی برای خرید خود داشته باشد.

طراحی سایت فروشگاه پرده

پرداخت اینترنتی مبلغ خرید

یکی از ارکان اصلی برای خرید اینترنتی محصول پرداخت مبلغ نهایی فاکتور است. این کار به سادگی توسط درگاه های پرداخت بانکی امکان پذیر است. این درگاه ها مورد تأیید بانک ها بوده و از امنیت کافی برخوردار است. و مشکلی را برای کاربر یا خریدار به وجود نخواهد آورد.

طراحی سایت مهندس مجتبی ملائیان