نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


صفحات مورد نیاز وبسایت شرکتی

صفحات مورد نیاز وبسایت شرکتی

وبسایت

صفحات مورد نیاز وبسایت شرکتی-این روزها هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد تا بتواند خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی کند. راه اندازی یک سایت کار آسانی است اما طراحی یک سایت با ساختار استاندارد نیاز به کمی تجربه دارد. با این حال، بسیاری از کسب و کارها در سایت خود صفحات زیادی قرار می دهند و خدماتی را در آن معرفی می کنند که در بسیاری از موارد تخصصی در انجام آن ندارند. برای راه اندازی یک سایت شرکتی و تجاری می بایست از کمترین ولی پرکاربردترین صفحات استفاده کرد تا مشتریان وقتی به سایت شما مراجعه می کنند دچار سردرگمی نشوند. با انجام این کار شما می توانید زمان راه اندازی یک سایت را کم کرده و بیشتر تمرکز خود را بر تولید محتوا و انتشار آن در سایت قرار دهید.

 صفحاتی که نیاز است در یک سایت شرکتی و تجاری قرار داشته باشند به شرح زیر هستند:

  • صفحـه تماس با ما

  • صـفحه درباره ما

  • صفحـه سوالات و پاسخ های رایج

  • صفحـه مربوط به تعرفه ها و قیمت ها

  • صفـحه پشتیبانی

  • صفـحه مربوط به معرفی خدمات و محصولات

  • صفحه مربوط به قوانین و شرایط استفاده از خدمات

صفحات مورد نیاز وبسایت شرکتی

 چند نمونه از کسب و کارها

  • وبسایت آژانس (مسافرتی، خدماتی، سفرهای هواپیمایی و…): برای این نوع وب سایت، احتمالا به یک صفحه قیمت گذاری، اطلاعات مربوط به اعضای تیم، بخش تماس و نمونه کارها نیاز خواهید داشت.

  • سایت های کسب و کار محلی: هنگامی که می خواهید یک سایت کسب و کار محلی راه اندازی کنید، شما به یک پیج تماس با ما، اطلاعات در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، نیاز خواهید داشت و همچنین صفحه ای با نام درباره ما تا توضیحاتی در خصوص خود درون آن درج کنید.

  • وب سایت خدمات آنلاین: برای کسب و کارهای آنلاین، شما به صفحه قیمت گذاری، پشتیبانی  و همچنین نمونه کارها، قوانین و شرایط استفاده از محصولات- خدمات و صفحه تماس نیاز خواهید داشت.

همانطور که مشاهده کردید هر سایتی دارای ساختار خاصی است و تمامی سایت ها را نمی توان بر اساس یک ساختار کلی راه اندازی کرد. برای راه اندازی یک وب سایت، هیچ فرمول جهانی وجود ندارد، یعنی شما نیاز دارید تا نگاه دقیقی به اهداف خود داشته باشید تا بتوانید ساختار وب سایت خود را مشخص کنید.

صفحات مورد نیاز وبسایت شرکتی

  1. صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما، بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا با شما ارتباط برقرار کنند و تقریبا در هر وب سایتی می توان از آن استفاده کرد. این صفحه بسیار ساده است و اغلب شامل یک فرم تماس می باشد که بازدیدکنندگان می توانند از طریق آن برای شما پیام ارسال کنند. در این صفحه می توانید راه های تماس دیگری نیز قرار دهید، می توانید ایمیل شخصی خود را در آن قرار داده یا یک دکمه قابل کلیک بگذارید که بازدیدکنندگان با کلیک روی آن بتوانند مستقیما با شما تماس بگیرند.

2. صفحه درباره ما

در بسیاری از موارد، مردم به کسب و کارها یا شرکت هایی که هیچ چیز در مورد آنها نمی دانند، اطمینان نمی کنند. به عنوان مثال، تصور کنید در منطقه خود به دنبال یک وکیل هستید. یکی از اولین راه های جستجو احتمالا Google است، مگر آنکه همکار یا دوست شما یک وکیل را به شما معرفی کند

3. صفحه پشتیبانی

این پیج به شما امکان می دهد تا بتوانید به پاسخ ها و مشکلات مشتریان خود رسیدگی نموده و پاسخ دهید.

یک پایگاه دانش کامل یا صفحه پرسش های متداول هنوز یک جایگزین مناسب برای یک پیج پشتیبانی نمی باشند.

4. صفحه سوالات و پاسخ های رایج (FAQ)

یک صفحه FAQ می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد تا موجب صرفه جویی در وقت شما برای پاسخ دادن به سوال های متداول شود.

بسیاری از وب سایت های کسب و کار می توانند صفحه پرسش و پاسخ به عنوان سوالات متداول را در سایت خود قرار دهند. بسته به اندازه کسب و کار شما و نوع خدماتی که ارائه می دهید، حتی می توانید یک صفحه به عنوان پایگاه دانش در سایت راه اندازی کنید تا تعداد زیادی از سوالات پرتکرار کاربران را پاسخ دهید.

صفحات مورد نیاز وبسایت شرکتی