مدیریت پیج اینستاگرام در بابل
شبکه اجتماعی اینستاگرام و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی، در حال حاضر به عنوان ابزاری برای درآمدزایی مورد استفاده قرار می گیرند. برای داشتن درآمد خوب از این رسانه های اجتماعی، باید نکات مدیریت پیج را بلد بود. از آنجا که مدیریت پیج به عهده ادمین است
مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟
مدیریت اصولی پیچ اینستاگرام، فرایندی حرفه ای است. ادمین اینستاگرام به شما می تواند به طور حرفه ای، کمک کند تا با کمترین زمان، بیشترین رضایت را از سوی کاربران خود جلب کنید که نتیجه آن افزایش فروش و شناخته تر شدن برندتان خواهد بود.
مدیریت یک پیج اینستاگرام شامل این موارد است:
- برنامه ریزی و انتشار محتوا
- پاسخگویی به مخاطبان
- تحلیل داده های پیج
- آنالیز رقبا
نکات مدیریت پیج اینستاگرام
با رعایت چند نکته ابتدایی، شما هم می توانید مثل یک مدیر موفق در عرصه تولید و ارائه محتوا عمل کنید.
۱- داشتن پروفایل جامع و جالب
اولین برخورد هر کاربر با پیج شما از طریق ساختار ظاهری پیج شما صورت می گیرد. هرچه ظاهر جذاب تری برای پیج در نظر بگیرید؛ علاقه کاربر برای همراهی تان بیشتر می شود.
مدیریت پیج اینستاگرام در بابل
اما یک پروفایل کامل چگونه است؟
- نام تجاری مناسب
- عکس پروفایل با کیفیت شامل یک عکس از چهره تان یا لوگوی واضح از برند تان
- درقسمت بیو (bio)، بیوگرافی کاری و شعار تبلیغاتی برند خود را بنویسید؛ همچنین خدمات و یا محصولاتتان را معرفی کنید. مهمترین فاکتور ارائه راه های ازتباطی با شماست
- برای پست هایتان یک تم و امضای خاص در نظر بگیرید. این امضای خاص می تواند برای برخی واتر مارک باشد، می تواند قالب دور پست باشد و یا حتی ممکن است سبک عکاسی شما باشد
کاربری مناسب (ایجاد بیزینس اکانت)
اینستاگرام چندی پیش قابلیت ساخت اکانت های بیزینسی را در اختیار کاربران قرار داده است. نه تنها فرد با هر قابلیت و شغلی می تواند مطالب و محتوای مربوط به خود را ارائه دهد؛ بلکه به راحتی می تواند به بررسی میزان افزایش فروش و بازخورد محصولاتش بپردازد.
مدیریت پیج اینستاگرام در بابل
از مزایای بیزینس اکانت:
- مدیریت پیام ها و دسته بندی آن ها
- تبلیغات گسترده اینستاگرام
- قراردادن مکان فیزیکی (location) و گزینه تماس در پروفایل
- آنالیز و تحلیل آماری بازخورد پیج (instagram insight)
از جمله برنامه های مشخص یک ادمین:
- داشتن زمان بندی برای انتشارمحتوا: ادمین نسبت به بهترین و بدترین اوقات نسبت به بازدید کاربران ، عمل می کند. مثلا بهترین روز برای انتشار مطالب قبل از روزهای پایانی هفته و بهترین ساعت آن بین ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر است .
- داشتن دسته بندی برای انتشار مطالب: هر موضوع در زمان خود ارائه می شود. مثلا اشتراک لایو های آموزشی و یا پرسش و پاسخ در زمان های مشخص
- پیگیری و پاسخگویی: ادمین پیج اینستاگرام، باید به موقع و با خوشرویی پاسخگوی کامنت ها و دایرکت های پیج باشد.
- تداوم در فعالیت: برای مثال پست روزانه و استوری از روند کاری، باعث می شود مخاطب ناخودآگاه در جریان اخبار قرار بگیرد.
هشتگ های نیچ
هشتگ های نیچ، هشتگ هایی هستند که فقط یک طیف خاص از مخاطبان را هدف قرار می دهند و گستره زیادی را در بر نمی گیرند. اما چون بازار هدف آن ها کاملا مشخص است، بهتر می تواند مورد توجه و استقبال کاربران قرار گیرد.
به عنوان مثال، ممکن است محصول شما، صرفا برای معلمین بازنشسته طراحی شده باشد. پس جامعه هدف شما کاملا مشخص است و به راحتی می دانید که چگونه و از کجا می توان این افراد را یافت.
مدیریت پیج اینستاگرام در بابل
شما برای مدیریت پیج اینستاگرامتان میتوانید با انتخاب یک ادمین مجرب و خلاق و حرفه ای به بالا رفتن آمار پیجتان کمک کنید و در نهایت باعث رشد کسب و کارتان و دیده شدن محصولات یا حوزه کاری شما می شود