نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


ثبت مکان در بابل

نحوه ثبت کسب و کار در گوگل مپ با کامپیوتر

یکی از مزیت‌های استفاده از گوگل مپ، (ثبت مکان در بابل)  ثبت آدرس در گوگل مپ برای بیزینس‌های مختلف در سراسر دنیاست. به این طریق افراد می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن اطلاعات بسیار مفیدی در مورد کسب‌وکار شما در گوگل ثبت می‌شود.

بهترین و اصولی‌ترین روش برای ثبت کسب‌وکار و اطلاعات مربوط به آن در گوگل، استفاده از سرویس Google My Business است. اما این سرویس در ایران تحریم بوده و به جای آن می‌توانید از گوگل مپ استفاده کنید.

اما چگونه باید محل مورد نظر را بر روی گوگل مپ ثبت کرد؟

زمانی که شما اطلاعات کسب‌وکار خود را در گوگل مپ ثبت می‌کنید، گوگل هنگام سرچ کلمات کلیدی مرتبط با شما توسط کاربرانی که در نزدیکی شما هستند، کسب‌وکار شما را معرفی می‌کند.
ثبت مکان در گوگل مپ با گوشی و از طریق دسکتاپ کاملا مشابه است. برای این کار ابتدا وارد سایت گوگل مپ به نشانی https://www.google.com/maps شوید. می‌توانید زبان انتخابی را به فارسی تغییر دهید اما با زبان انگلیسی نیز می‌توانید محل موردنظر را ثبت کنید.

"</p

پس از آن به صورت دقیق با وارد کردن نام خیابان، محل مورد نظر را انتخاب کنید. سپس منوی کشویی را باز کرده و گزینه add a missing place (افزودن مکان در گوگل مپ) را انتخاب کنید. این گزینه برای اضافه کردن محل‌های ثبت نشده در نقشه است.

"</p

با انتخاب این گزینه صفحه‌ای به صورت زیر باز می‌شود. ابتدا نام دقیق محل موردنظر را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه Add category کلیک کنید. صفحه‌ای به صورت زیر باز می‌شود که می‌توانید از میان دسته‌های موجود، نوع کسب‌وکار و فعالیت خود را انتخاب کنید.

"</p

در بخش بعد آدرس محل مورد نظر را انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید نشانگر قرمز را جابجا کرده و دقیقا در محل مورد نظر قرار دهید.

اگر محل مورد نظر شما با نام دیگری در گوگل مپ ثبت شده است، برای تغییر نام محل فعلی را وارد کنید.

وقتی که برای اولین بار اقدام به ثبت محل می‌کنید این بخش را خالی نگه دارید.

در بخش پایانی می‌توانید

اطلاعاتی در مورد کسب‌وکار خود از جمله ساعت، شماره تماس، وب سایت و … را وارد کنید.

در بخش زمان می‌توانید زمان شروع و پایان کاری خود را وارد نمایید. در نهایت اگر اطلاعاتی مانند زمان بازگشایی یا … دارید وارد کنید و پس از انتخاب گزینه send آن‌ها را ثبت کنید.

"</p

در نهایت پیغامی را مشاهده کرده تا درخواست شما برای ثبت محل مورد نظر بررسی شود.

( ثبت مکان در بابل )