نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


طراحی سایت پزشکی در بابل

طراحی سایت پزشکی در بابل

شما به‌عنوان یک پزشک چقدر به اعتبارتان اهمیت می‌دهید؟ فرض می‌کنیم روزی بیشتر از 50 بیمار ویزیت می‌کنید؛ اما آیا این تمام چیزی است که در زندگی حرفه‌ای خود می‌خواهید؟ مثلا دوست ندارید، یک پزشک شناخته شده باشید و از شما با عنوان پزشکی معتبر و متخصص یاد کنند؟

ما در این مطلب ضمن بیان اهمیت طراحی سایت برای پزشکان در مورد مزایای طراحی سایت پزشکی و امکانات سایت پزشکی نیز اطلاعات کاملی ارائه می‌کنیم.

اهمیت طراحی سایت برای پزشکان

طراحی سایت پزشکی در حقیقت طراحی مطب مجازی یک پزشک است. همانطور که موقعیت مکانی، دکوراسیون و حال و هوای مطب حقیقی از لحاظ جلب اعتماد و آرامش بر روی مراجعان و بیماران تأثیرگذار است. طراحی سایت پزشکی و امکانات آن نیز در جذب مخاطب بسیار تأثیرگذار است. یک متخصص طراحی سایت به خوبی می‌تواند از تک تک مؤلفه‌های موجود در سایت برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کند. در حالی که استفاده نادرست از امکانات موجود نیز می‌تواند به اعتبار سایت و دیده شدن آن ضربه وارد کند. ضمن اینکه با کمک فرایندهای خاصی مانند سئوی سایت می‌توان ارتقاء رتبه سایت و جذب بیشتر را تسریع نمود.

چرا طراحی وبسایت پزشکی مهم می باشد؟

امروزه علم پزشکی بسیار گسترده شده است. از سوی دیگر رقابت بین پزشکان نیز زیاد است. از دید مارکتینگ اگر به قضیه نگاه کنیم، طراحی وبسایت پزشکی منجر می شود تا یک قدم موثر در بازاریابی اینترنتی برداشته شود. اما این مفهوم به این معنا نمی باشد که با طراحی اینگونه از سایت ها، موضوع به اتمام رسید. طراحی سایت قالبا قدم اول است. پس از طراحی سایت به معرفی سایت به موتور های جستجو است. در این مرحله سئوی سایت پزشکی و آشنایی با الگوریتم های عملکردی موتور های جستجو اهمیت می یابد.

طراحی یک سایت واکنش گرای پزشکی که بتواند از یک سو تبلیغات پزشکی ارائه دهد و از سوی دیگر امکان ویزیت آنلاین پزشک را فراهم آورد، در کمتر از سه ثانیه لود شود و از طریق موبایل نیز کاربرپسند باشد؛ یک فعالیت تخصصی است. اما در صورتیکه به موفقیت ختم شود می تواند در برندینگ پزشک یا کلینیک یک تاثیر بسزایی داشته باشد.

مزایای طراحی سایت پزشکی

  • اعتبار پزشکان

در دنیای امروز طراحی سایت پزشکی بهترین گزینه برای افزایش اعتبار پزشکان است. در گذشته بهترین روش شناسایی بهترین پزشکان، معرفی توسط بیماران بود. هنوز هم معرفی توسط بیماران یکی از بهترین روشهای شناخت پزشکان متخصص است. اما این فرصت وجود دارد که با استفاده از امکانات یک سایت از ابزارهای دیگری نیز برای افزایش اعتبار و شهرت پزشکان استفاده نمود. هر پزشک به راحتی می‌تواند مدارک تخصصی، رزومه کاری، و نمونه کارهای خود را (با رعایت اصول حریم شخصی) در سایت خود بارگذاری نموده و به طور کامل خود را معرفی نماید. این امر از یک سو تأثیر بسزایی در جلب اعتماد مخاطبین دارد و از سوی دیگر موجب صرفه‌جویی در وقت پزشک و منشی او می‌شود. ضمن اینکه ارائه مقالات تخصصی در سایت با در نظر گرفتن اصول سئو می‌تواند اعتبار علمی و شهرت پزشک در جامعه را افزایش دهد.

  • ارتباط مستقیم با مخاطب

در واقع اغلب مردم ترجیح می‌دهند در مرحله اول اطلاعاتی در مورد حوزه مورد نظر خود کسب کنند و سپس در صورت نیاز به متخصص مراجعه کنند. اما در مورد جستجو در اینترنت در حوزه پزشکی، خطر ارائه اطلاعات تخصصی توسط افراد غیرمتخصص وجود دارد. در حالی که یک پزشک متخصص با ارائه مقالات تخصصی و راه‌اندازی بخش پرسش و پاسخ در سایت خود می‌تواند از این فضا به بهترین وجه بهره‌برداری نماید. این اقدام در جلب اعتماد مخاطب و افزایش شهرت پزشکان نیز بسیار مؤثر است.

طراحی سایت پزشکی در بابل
  • ارائه خدمات آنلاین

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی امکان ارائه خدمات آنلاین است. خدمات آنلاین در حوزه‌های مختلف روز به روز در حال گسترش است. در حوزه پزشکی موارد متعددی وجود دارد که می‌تواند در قالب خدمات آنلاین ساماندهی شود. مهمترین خدمات آنلاین پزشکی عبارتند از:

  1. مشاوره پزشکی آنلاین
  2. تشکیل پرونده پزشکی اینترنتی
  3. نوبت دهی اینترنتی پزشکان
  4. معرفی مراحل و شیوه‌های مختلف درمان در قالب محتوای متنی، تصویری و ویدئویی
  5. ارائه نمونه کارهای پزشکان
  6. پاسخگویی به پرسش‌های کاربران
  7. راه‌اندازی بخش نظرسنجی از بیماران
  8. فروش تجهیزات پزشکی
  • حل مشکلات پزشکان

یکی از مشکلات رایج در مطب پزشکان تعیین وقت دقیق و زمان بسیاری است که برای تشکیل پرونده یا توضیحات کلی هدر می‌رود. در حالی که این مراحل می‌تواند بدون نیاز به حضور فیزیکی اشخاص و به صورت آنلاین انجام شود. حتی مشاوره آنلاین پزشکی می‌تواند از مراجعات غیرضروری بیماران به مطب جلوگیری نماید. در برخی موارد، تشخیص پزشک بر اساس آزمایشات و تصویربرداری انجام می‌شود. اینگونه موارد نیز با خدمات اینترنتی به راحتی قابل انجام است. با وجود سایت از حجم کار منشی مطب نیز کاسته می‌شود. زیرا پاسخ به سؤالات تکراری مراجعان اعم از هزینه‌های درمان، بیمه‌های طرف قرارداد، آدرس مطب و ساعات کار در فضای سایت به سادگی انجام می‌شود.

  • شناسایی بهترین پزشکان

امروزه مردم برای خرید ساده‌ترین مایحتاج خود نیز از نظرات سایر مشتریان استفاده می‌کنند. بدون شک در یک حوزه تخصصی مانند انتخاب پزشک و شیوه درمان نیز این مسئله بسیار کارآمد است. هیچ چیز به اندازه تأیید بیماران قبلی یک پزشک نمی‌تواند در جلب اعتماد بیماران جدید مؤثر باشد. بنابراین راه‌اندازی بخش نظرسنجی در سایت یک پزشک علاوه بر اثبات توانایی و اعتبار آن پزشک در جلب اعتماد بیماران جدید نیز بسیار تأثیرگذار است.

داشتن وبسایت برای پزشکان چه امکاناتی دارد ؟

طراحی سایت پزشکی | معرفی خدمات، تجربه‌های ارزشمند، توانمندی و جذب مخاطب، فاکتورهایی است که هر پزشکی اگر می‌خواهد شناخته شود، باید به آن توجه کند. شما به عنوان یک پزشک، ماموریت و رسالت خود را کمک به بیماران و مراجعان‌ خود می‌دانید. بسیار خب، با شرایط فعلی، می‌توانید به جای خدمت به تعداد محدودی از بیماران، طیف وسیعی از آن‌ها را از خدمات خود باخبر کنید. از جمله مزایای داشتن وبسایت پزشکی می‌توان موارد زیر را نام برد:

1- قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس

2- جذب بیمار و مراجعین بیشتر

3-در دسترس بودن

4-اطلاع از نیاز بیمار و دریافت بازخورد

5-کاهش هزینه های جانبی و تبلیغات

6- قابلیت پزسش و پاسخ و انتشار مقالات

7-معرفی تخصص و حرفه پزشکی

8- امکانات ویزیت آنلاین

9- برندسازی شخصی

دستاورد کرونا در استقبال خدمات آنلاین پزشکی

شاید بتوان گفت که ماحصل دستاوردی که کرونا با وجود فاجعه بار بودنش برایمان داشت، آشتی بسیاری از کسب و کارها با تکنولوژی و دنیای اینترنت بود. این روزها برای یافتن ساده‌ترین چیزها ازایده برای درست کردن. شام گرفته تا تحقیقات و اکتشافات علمی متعدد، اولین چیزی که به ذهن هر نفر می‌رسد، سرچ کردن در گوگل است. انواع بیماری‌ها و درمان آن، طب سنتی، انواع اکتشافات پزشکی، را در اینترنت می‌توانید پیدا کنید. اما تا چه حد این مقالات و استنادهای علمی و پزشکی درست است؟ قاعدتا اطلاعات غلط هم در بین آن پیدا می‌شود.

اینجاست که پزشکان و متخصصان با درست کردن وبسایت و پیج‌ اینستاگرام پزشکی متعدد به خصوص از زمان شیوع کرونا، توانستند. تا حد زیادی جلوی انتشار این اطلاعات غلط را بگیرند و اطلاعات درست را در اختیار مردم قرار دهند.

طراحی سایت پزشکی در بابل

مشاوره طراحی سایت
برای دریافت راهنمایی های مربوط به
طراحی و بهینه سازی سایت،می توانید از قبل
با مشاوران ما در تماس باشید.
تلفن همراه: 09112115663
تلفن تماس: 01132258516