نوآوران وب

به سایت ما خوش آمدید


مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل

مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل

نکته مهمی که در ثبت مکان در گوگل مپ باید مدنظر داشته باشید، مزایای این کار است. اساسا ثبت مکان کسب‌وکار در نقشه گوگل چه کمکی می‌تواند به کسب‌وکار ما بکند؟ واقعیت این است که این امر به خصوص در ایران می‌تواند کمک زیادی به رشد کسب‌وکار شما در فضای اینترنت کند. از آنجا که سرویس google business در ایران مسدود است، تنها راه انجام سئو محلی استفاده از گوگل مپ است. در این قسمت از راهنمای آموزش ثبت مکان در گوگل مپ به بررسی مزایای آن می‌پردازیم:مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل

مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل

جالب است بدانید امروزه بخش زیادی از جستجوها در گوگل، به صورت محلی انجام می‌شود. یعنی فرد به دنبال چیزی در یک منطقه یا شهر می‌گردد. برای مثال جستجوی عبارت بهترین دندانپزشکی در آمل یک جستجوی محلی است.

گفته می‌شود حدود یک سوم. جستجوهای موبایلی، محلی هستند. گوگل برای نمایش نتایج جستجوی محلی، چند مورد از مکان‌هایی که در گوگل مپ ثبت شده‌اند را در بالای نتایج نمایش می‌دهد.

تصور کنید این فضا چه موقعیت مناسبی. برای قرار گرفتن در معرض دید مشتری .بالفعل شما فراهم می‌کند. چنانچه کسب‌وکار شما در گوگل مپ ثبت شده ‌باشد، این امکان را دارید تا برای هر جستجو درباره کسب‌وکارتان که از منطقه زندگی شما انجام می‌شود، در نتایج جستجو نشان داده شوید.

در بیشتر موارد افرادی که یک کسب‌وکار خاص را در یک منطقه جستجو می‌کنند، مشتری بالفعل این کسب‌وکارها به حساب می‌آیند. در نتیجه، با ثبت مکان خود به ‌راحتی در معرض دید مشتری بالفعل خود قرار می‌گیرید.

مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل

به‌ علاوه گوگل مپ پروفایل کاملی از کسب‌وکار شما را نمایش می‌دهد که به برقراری تعامل کاربر با شما کمک می‌کند. اطلاعاتی از قبیل ساعت کاری، تصاویر و وب‌سایت شما، کاربر را بیشتر جذب کرده و تمایل او را به برقراری ارتباط با شما بیشتر می‌کند.

مزیت دیگری که در گوگل مپ برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌شود، امکان نوشتن نقد و نظرات مشتریان است. امروزه کاربران برای انتخاب یک محصول یا خدمات یا فروشگاه بیشتر از هر چیز به نظرات آنلاین دیگر مشتریان توجه می‌کنند.

گوگل مپ هم فضای مناسبی برای نوشتن نظرات درباره کسب‌وکارها فراهم کرده که مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌ است. بسیاری از کاربران علاوه بر جستجوی.مکان موردنیاز خود برای گرفتن. اطلاعات لازم و نظرات مشتریان هم از نتایج جستجوی گوگل مپ استفاده می‌کنند.مزایای ثبت مکان در نقشه گوگل